Σελίδες

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Μετά από 25 χρόνια δουλειάς στην Alpha Bank αποφάσισα ότι ήταν ο κατάλληλος χρόνος να σταματήσω τη δουλειά, πριν 4 χρόνια,  και να ασχοληθώ περισσότερο με τα παιδιά μου.                    Δύο αγόρια  ηλικίας 16 και 12 χρονών σήμερα.
΄Ετσι  αφού πέρασαν 3 χρόνια άρχισα να ασχολούμαι με την κατασκευή κοσμημάτων.
΄Αλλωστε πάντα μου άρεσε να δημιουργώ με τα χέρια μου. Μου δίνει μεγάλη χαρά αυτή η δημιουργία και μου χαρίζει ψυχική ηρεμία.  Μου είναι  αδύνατον  μετά από τόσα χρόνια δουλειάς να κάθομαι και να μην κάνω τίποτα. Γενικά είμαι ανήσυχο άτομο από τη φύση μου.
Θα σας παρουσιάζω  λοιπόν εδώ τις δημιουργίες μου και ότι άλλο σχετικά με τα χειροποίητα κοσμήματα και τις κατασκευές. Θα χαρώ πολύ για τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να γίνομαι καλύτερη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου